Обласний конкурс "Творча скарбничка-2016"


Вінницька академія неперервної освіти
Фінал конкурсу "Творча скарбничка-2016"
21 вересня 2016 року






 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ  І  НАУКИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Н А К А З

                 26.09.2016 р.                     м. Вінниця                   № 434

Про підсумки проведення
обласного конкурсу
«Творча скарбничка – 2016»

На виконання наказу Департаменту освіти і науки  №172 від 18.03.2016 р. «Про проведення обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2016», з метою постанови Кабінету Міністрів України   від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови  Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», впровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів області перспективного педагогічного досвіду, якісних навчально-методичних посібників, виявлення й підтримки творчих здобутків учителів, підвищення їхньої професійної компетентності, популяризації педагогічних надбань, для творчих освітян області з лютого по вересень проведено конкурс «Творча скарбничка – 2016» у номінаціях: «Мій особистісно орієнтований урок суспільно-гуманітарного циклу предметів», «Мій особистісно орієнтований урок природничо-математичного циклу предметів», «Мій особистісно орієнтований урок художньо-естетичного циклу предметів». У обласному конкурсі взяли участь 99 педагогів з 25 районів та міст області: Барського, Бершадського, Вінницького, Гайсинського, Калинівського, Козятинського, Липовецького, Літинського, Могилів-Подільського, Немирівського, Оратівського, Погребищенського, Теплицького, Тульчинського, Чернівецького, Чечельницького, Шаргородського, Ямпільського, міст: Вінниця, Жмеринка, Козятин, Ладижин, Могилів-Подільський, Хмільник, Калинівка.
На підставі вищевикладеного та протоколів конкурсу,

НАКАЗУЮ:

1.              Нагородити дипломами та грошовими преміями переможців обласного туру конкурсу «Творча скарбничка – 2016» відповідно до кошторису на проведення конкурсу:

1.1.        У номінації «Мій особистісно орієнтований урок»

Ø Дипломом І ступеня та грошовою премією:
-        Немировську Наталію Вікторівну, вчителя української мови і літератури СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин;
-        Войтюк Людмилу Михайлівну, вчителя української мови і літератури Ладижинської ЗОШ   І-ІІІ ст. № 4;
-        Шепету  Анжелу Володимирівну,  вчителя зарубіжної літератури закладу «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.– гімназія №6 Вінницької міської ради»;
-        Слубську Наталію Іванівну, вчителя зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с. Довжок Ямпільського району;
-        Кашубу Тетяну Степанівну, вчителя української мови і літератури  Джуринської СЗШ І-ІІІ ст. Шаргородського району;
-        Коломієць Ольгу Степанівну, вчителя математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Калинівка.
Ø Дипломом ІІ ступеня та грошовою премією:
-        Луцишину Світлану Василівну, вчителя фізики та астрономії  ЗОШ І-ІІІ ст. №3 м.Калинівка;
-        Продан Надію Миколаївну, вчителя біології ЗОШ І-ІІІ ст. с.Довжок Ямпільського району;
-        Кравченка Василя Олександровича, вчителя історії Писарівської ЗОШ
І-ІІІ ст. Вінницького району;
-        Швець Любов Миколаївну, вчителя правознавства Вендичанської СЗШ
 І-ІІІ ст.- гімназії Могилів-Подільського району;
-        Юрченко Світлану Дмтитрівну, вчителя музичного мистецтва  закладу «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.– гімназія №6 Вінницької міської ради»;
-        П'яскорську Світлану В’ячеславівну, вчителя початкових класів Медвеже-Вушківської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району;
-        Фінклер Людмилу Валеріївну, вчителя української мови і літератури закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4 ім. Д.І. Менделєєва Вінницької міської ради».
Ø Дипломом ІІІ ступеня та грошовою премією:
-         Носульську Світлану Петрівну, вчителя хімії Озаринецької  СЗШ І-ІІІ ст. Могилів – Подільського району;
-         Радзієвську Валентину Володимирівну, вчителя інформатики Лаврівської СЗШ І-ІІ ст. Вінницького району;
-         Грабовську Тетяну Іванівну, вчителя англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. с.Гальжбіївка Ямпільського району;
-         Сулиму Надію Іванівну, вчителя української мови і літератури ЗОШ
І-ІІІ ст. № 3 м. Хмільник;
-         Гарник Валентину Віталіївну, вчителя української мови і літератури Комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»;
-         Будзан Людмилу Пилипівну, вчителя початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. с.Чагів Оратівського району.
-         Сабчук-Шкарпету Аллу Володимирівну, вчителя зарубіжної літератури Комунального закладу «ЗШ І-ІІІ ст. №10 Вінницької міської ради».
2.    Нагородити дипломами лауреатів  обласного туру конкурсу «Творча скарбничка – 2016»:

2.1. У номінації «Мій особистісно орієнтований урок»:
-       Климчук Наталію Іванівну, вчителя інформатики ЗОШ І-ІІІ ст.
№1 м.Калинівка;
-        Кульчиківську Людмила Костянтинівну, вчителя географії Кукавської СЗШ І-ІІІ ст. Могилів-Подільського  району;
-       Бадовську Катерину Володимирівну, вчителя фізики та астрономії  Гущинецької  ЗОШ І-ІІІ ст. Калинівського району;
-       Загирняк Олену Дмитрівну, вчителя математики Залужської ЗОШ І-ІІ ст. Теплицького району;
-       Костюк Оксану Анатоліївну, вчителя історії Ладижинського НВК № 1.
-       Петровську Надію Юріївну, вчителя англійської мови Вендичанської СЗШ І-ІІІ ст.- гімназії Могилів-Подільського району;
-       Шимкову Наталю Анатоліївну,  вчителя української мови і літератури  Тульчинської ЗШ І-ІІІ ст. № 1;
-       Жушман Валентину Миколаївну, вчителя української мови і літератури Комунального закладу «Ольгопільська СЗШ І-ІІІ ст.» Чечельницького району;
-       Студоляк Оксану Петрівну, вчителя української мови і літератури Ладижинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2;
-         Шаганенко Альону Василівну, вчителя української мови і літератури НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.– ліцей смт Стрижавка» Вінницького району;
-          Пилипенко Галину Всеволодівну, вчителя української мови і літератури Поповецької ЗОШ І-ІІІ ст. Барського району;
-         Буряченко Віту Володимирівну,  вчителя образотворчого мистецтва Липчанської СЗШ І-ІІ ст. Могилів-Подільського району;
-         Пісняк Наталію Олександрівну, вчителя хімії ЗОШ І-ІІІ ст. с.Гальжбіївка Ямпільського району.
4. Комунальному вищому навчальному закладові «Вінницька академія неперервної освіти» (Дровозюк С.І.):
4.1. Провести нагородження переможців конкурсу дипломами з врученням грошових премій 28 вересня 2016 року. 
4.2. Забезпечити висвітлення результатів конкурсу в засобах масової інформації.
5. Відділу економіки, фінансування та статистичної звітності Департаменту  освіти і науки  (Кувшиновій Т.С.) фінансування витрат на проведення      конкурсу здійснити через ВОІПОПП по КФК 070807 згідно кошторису.
6. Районним та міським атестаційним комісіям під час атестації врахувати результати конкурсу при атестації педагогічних працівників.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора Департаменту освіти і науки Чорну О.А.

Заступник голови –
директор Департаменту освіти і науки
облдержадміністрації                                                                   І. Івасюк

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора Департаменту                                                                  О. Чорна                                                                                                         

Заступник начальника управління з економічних питань,
начальник відділу економіки, фінансування
та статистичної звітності                                                                                     Т. Кувшинова

Начальник відділу загальної
середньої та дошкільної освіти                                                                           О. Дорош

Головний спеціаліст відділу
загальної середньої та дошкільної освіти                                                          О. Панчук
                                        
Ректор КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»                                С. Дровозюк 

Юрист                                                                                                                    А. Стахова   

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ  ОСВІТИ»
21050  м.Вінниця, вул.Грушевського,13, тел.67-08-85,
 E-mail: bil@mail.vinnica.ua
 

15.09.2016  № _____________
На № ___ від _________                                  

Начальникам відділів (управлінь) освіти
райдержадміністрацій (міських рад)
Завідувачам районних (міських)
методичних кабінетів


На виконання річного плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти», постанови Кабінету Міністрів України   від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови  Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»:

1.     Просимо забезпечити  роботу членів журі ІІ туру обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2016» відповідно до додатків наказу Департаменту освіти і науки від 18.03.2016 року № 142 для  творчих випробувань конкурсантів очного туру обласного етапу  відповідно до плану-графіку.
2.     Просимо забезпечити  участь переможців І (районного) туру у очному етапі обласного туру конкурсу «Творча скарбничка – 2016» відповідно до плану-графіку:
Номінації
Очний етап бласного туру

Англійська мова
Фізика та астрономія
Предмети художньо-естетичного циклу
Початкові класи
Історія
19.09.2016 р.
о 10.00  год
Хімія
Біологія
Географія
Математика
Інформатика
20.09.2016 р.
о 10.00 год 
Зарубіжна література
Українська мова та література
22.09.2016 р.
о 10.00 год



3.       Адреса проведення конкурсу:
Комунальний вищий начальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», вул. Грушевського, 13. 
Витрати на проїзд, харчування та проживання – за рахунок сторони, яка відряджає.

Проректор з науково-педагогічної
та навчально-методичної роботи                                                     Г.А. Іваниця
Завідувач лабораторії творчого розвитку особистості педагога
Пташнік Н.М.
67-08-89
Список переможців очного етапу обласного туру конкурсу
«Творча скарбничка – 2016» за номінаціями:

«Предмети художньо-естетичного циклу»
1.      Криволап Інна Миколаївна, вчитель образотворчого мистецтва закладу  «ЗОШ І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради»;
2.      Юрченко Світлана Дмтитрівна, вчитель музичного мистецтва  закладу «ЗОШ І-ІІІ ст. №16 Вінницької міської ради»;
3.      Павліченко Олена Миколаївна, вчитель образотворчого мистецтва Погребищенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Погребищенського району;
4.      Буряченко Віта Володимирівна,  вчитель образотворчого мистецтва Липчанської СЗШ І-ІІ ст. Могилів-Подільського району;
5.      Блідченко Алла Валентинівна, вчитель музичного мистецтва  НВК №1 м.Немирів Немирівського району.
«Початкові класи»
1.     П'яскорська Світлана В’ячеславівна, вчитель початкових класів Медвеже-Вушківської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району;
2.     Суботіна Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів Степанківської ЗОШ
І-ІІІ ст. Погребищенського району;
3.     Будзан Людмила Пилипівна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. с.Чагів Оратівського району.
«Українська мова і література»
1.     Немировська Наталя Вікторівна, вчитель української мови і літератури СЗШ І-ІІІ ст.
№ 4 м. Гайсин;
2.               Гарник Валентина Віталіївна, вчитель української мови і літератури КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»;
3.               Шаганенко Альона Василівна, вчитель української мови і літератури НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.–ліцей смт Стрижавка» Вінницького району;
4.                Пилипенко Галина Всеволодівна, вчитель української мови і літератури Поповецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Барського району;
5.               Карпенко Людмила Яківна, вчитель української мови і літератури СЗШ  І-ІІІ ст. с.Краснопілка Гайсинського району;
6.               Кашуба Тетяна Степанівна, вчитель української мови і літератури  Джуринської СЗШ І-ІІІ ст. Шаргородського району;
7.               Войтюк Людмила Михайлівна, вчитель української мови і літератури Ладижинської ЗОШ   І-ІІІ ст. № 4;
8.               Шимкова Наталя Анатоліївна,  вчитель української мови і літератури  Тульчинської ЗШ І-ІІІ ст. № 1;
9.               Сулима Надія Іванівна, вчитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
м. Хмільник;
10.             Жушман Валентина Миколаївна, вчитель української мови і літератури КЗ «Ольгопільська СЗШ І-ІІІ ст.» Чечельницького району;
11.             Студоляк Оксана Петрівна, вчитель української мови і літератури Ладижинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2;
12.            Фінклер Людмила Валеріївна, вчитель української мови і літератури закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4 ім. Д.І. Менделєєва ВМР».

«Фізика та астрономія»
1.               Байда Оксана Іванівна, вчитель фізики та астрономії  СЗШ І-ІІІ ст. с.Гранів  Гайсинського району;
2.               Бадовська Катерина Володимирівна, вчитель фізики та астрономії  Гущинецької  ЗОШ І-ІІІ ст. Калинівського району;
3.               Луцишина Світлана Василівна, вчитель фізики та астрономії  ЗОШ І-ІІІ ст. №3 м.Калинівка.
«Зарубіжна література»
1.               Шепета  Анжела Володимирівна,  вчитель зарубіжної літератури Закладу «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.– гімназія №6 Вінницької міської ради»;
2.               Слубська Наталія Іванівна, вчитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с. Довжок Ямпільського району;
3.               Сабчук-Шкарпета Алла Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури Комунального закладу «ЗШ І-ІІІ ст. №10 Вінницької міської ради»;
4.               Ящук Лариса Василівна, вчитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с. Нападівка Калинівського району;
5.               Олійник Людмила Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с. Корделівка Калинівського району;
6.               Мартинюк Ольга Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури Ладижинського навчально-виховного комплексу №1.

«Історія»
1.               Кравченко Василь Олександрович, вчитель історії Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Вінницького району;
2.                Швець Любов Миколаївна, вчитель історії Вендичанської СЗШ І-ІІІ ст.-гімназії Могилів-Подільського району;
3.               Костюк Оксана Анатоліївна, вчитель історії Ладижинського НВК № 1.

«Математика»
1.               Коломієць Ольга Степанівна , вчитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Калинівка;
2.               Загирняк Олена Дмитрівна, вчитель математики Залуцької ЗОШ І-ІІ ст. Теплицького району;
3.               Колісніченко Ганна Анатоліївна, вчитель математики Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Бершадського району.
«Інформатика»
1.               Радзієвська Валентина Володимирівна, вчитель інформатики Лаврівської СЗШ І-ІІІ ст. Вінницького району;
2.               Климчук Наталія Іванівна, вчитель інформатики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Калинівка.

«Хімія»
1.               Пісняк Наталія Олександрівна, вчитель хімії ЗОШ І-ІІІ ст. с.Гальжбіївка Ямпільського району;
2.               Носульська Світлана Петрівна, вчитель хімії Озаринецької  СЗШ І-ІІІ ст. Могилів – Подільського району;
3.               Хворостяна Тетяна Василівна, вчитель хімії СЗШ І-ІІІ ст. №4, м.Гайсин Гайсинського району.
«Біологія»
1.               Марценюк Надія Дмитрвна, вчитель біології  Іванівської СЗШ І-ІІ ст. Вінницького району;
2.               Продан Надія Миколаївна, вчитель біології ЗОШ І-ІІІ ст. с.Довжок Ямпільського району.
 «Географія»
1.               Кульчиківська Людмила Костянтинівна, вчитель географії Кукавської СЗШ І-ІІІ ст. Могилів-Подільського  району;
2.               Макарчук Ольга Василівна, вчитель географії Флоринської ЗОШ І-ІІІ ст. Бершадського  району.
«Англійська мова»
1.               Грабовська Тетяна Іванівна, ЗОШ І-ІІІ ст. с.Гальжбіївка Ямпільського району;
2.               Петровська Надія Юріївна, вчитель англійської мови Вендичанської СЗШ І-ІІІ ст.-гімназії Могилів-Подільського району.


 Україна

Міністерство освіти і науки

департамент освіти  і  науки

Вінницької обласної державної адміністрації

Н А К А З

       18.03.2016                               м. Вінниця                                   №142

Про проведення обласного конкурсу
«Творча скарбничка – 2016»

На виконання річного плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти», постанови Кабінету Міністрів України   від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови  Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», впровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів області перспективного педагогічного досвіду, якісних навчально-методичних посібників, виявлення й підтримки творчих здобутків учителів, підвищення їхньої професійної компетентності, популяризації педагогічних надбань,

НАКАЗУЮ:

1.    Провести щорічний обласний конкурс «Творча скарбничка – 2016» у номінаціях:  «Мій особистісно орієнтований урок суспільно-гуманітарного циклу предметів», «Мій особистісно орієнтований урок природничо-математичного циклу предметів», «Мій особистісно орієнтований урок художньо-естетичного циклу предметів».
2.     Затвердити Положення, склад оргкомітету, журі та кошторис витрат з підготовки та проведення обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2016», що додаються.
3. Конкурс провести у два тури:  районний (міський) – з 22.04 по 17.08.2016 року та обласний – заочний етап з 18.08 по 19.09.2016 року, очний етап  з 20.09 по 30.09.2016 року.
4. Керівникам органів управління освітою райдержадміністрацій та міських рад:
4.1.  Здійснити організаційні заходи щодо проведення районних (міських) турів Конкурсу.
4.2. Надіслати матеріали переможців на обласний тур Конкурсу до канцелярії Вінницької академії неперервної освіти до 18.08 2016 року.
5. Ректору Вінницької академії неперервної освіти (Дровозюк С.І.):
5.1. Забезпечити підготовку та проведення обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2016».
5.2. Здійснити видатки на проведення обласного Конкурсу за рахунок коштів, передбачених на КФК 070807 відповідно до затвердженого кошторису.
6. Відділу економіки, фінансування та статистичної звітності Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації                                 (Кувшинова Т. С.)  виділити кошти на проведення Конкурсу відповідно до затвердженого кошторису.
7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на першого заступника директора Департаменту освіти і науки Чорну О.А.

Заступник голови – директор
Департаменту освіти  і науки
обласної державної адміністрації                                        І.Івасюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ заступника голови – директора Департаменту освіти і науки 

облдержадміністрації
від ________№ _______

СКЛАД
оргкомітету з підготовки та проведення
обласного конкурсу „ТВОРЧА СКАРБНИЧКА – 2016
для творчо працюючих педагогів
за номінаціями:
«Мій особистісно орієнтований урок
суспільно-гуманітарного циклу предметів»,
«Мій особистісно орієнтований урок
 природничо-математичного циклу предметів»,
 «Мій особистісно орієнтований урок
художньо-естетичного циклу предметів»
 №
Прізвище, ім`я, по батькові
Місце роботи
Посада
Голова оргкомітету
1.
Чорна Олена Афанасіївна
Департамент освіти і науки облдержадміністрації
Заступник директора
Заступник  голови оргкомітету
2.
Пташнік Наталія Миколаївна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»,  кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук, лабораторія творчого розвитку особистості педагога
Завідувач лабораторії,ст. викладач кафедри,  кандидат педагогічних наук
Члени оргкомітету
3.
Федун Сергій Ігорович
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», відділ культури і мистецтв
Завідувач відділу
4.
Коваленко Лариса Василівна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», відділ методики викладання української мови і літератури, мов національних меншин та світової літератури
Завідувач відділу
5.
Петрушенко Олег Юрійович
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», кафедра екології, природничих та математичних наук
Викладач  кафедри



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора  Департаменту освіти  і науки облдержадміністрації
від ___________ №_________

склад журі
обласного   конкурсу «ТВОРЧА СКАРБНИЧКА - 2016»
 для творчо працюючих педагогів
номінація «Мій особистісно орієнтований урок суспільно-гуманітарного циклу предметів»
№ 
Прізвище, ім’я, по батькові
Місце роботи
Посада, вчене звання
Голова журі
1.
Герасімова Олена Володимирівна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Проректор з наково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат педагогічних наук,  доцент
Заступник голови журі
2.
Іваниця Галина Афанасіївна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Проректор з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент  
Члени журі
3.
Кущ Ольга Петрівна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»,  кафедра філології та гуманітарних наук
кандидат філологічних наук,  доцент
4.
Гусєва Валентина Олександрівна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», відділ іноземних мов
Завідувач відділу
5.
Коваленко Лариса Василівна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», відділ методики викладання української мови і літератури, мов національних меншин та світової літератури
Завідувач відділу
6.
Мацієнко Ірина Миколаївна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», відділ суспільно-гуманітарної освіти
Завідувач відділу
7.
Пташнік Наталія Миколаївна
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук, лабораторія розвитку творчої особистості педагога
Старший викладач кафедри, завідувач лабораторії, кандидат педагогічних наук
(за згодою – відповідальний секретар журі)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом директора

Департаменту освіти і науки

облдержадміністрації
від ________№ _______

ПОЛОЖЕННЯ
про обласний конкурс
«Творча скарбничка»
для творчо працюючих освітян області

1.    Загальні положення

1.1.    Обласний конкурс «Творча скарбничка» для творчо працюючих освітян області (далі – Конкурс) започаткований та проводиться Комунальним вищим навчальним закладом «Вінницька академія неперервної освіти».
1.2.    Конкурс проводиться з метою впровадження інноваційних форм, моделей міжкурсового підвищення кваліфікації педагогів у системі науково-методичної роботи, стимулювання та розвитку креативності освітян, дослідницької культури, формування їх пізнавальних, творчих умінь та навичок, підвищення якості, ефективності та доступності освіти, активне залучення освітян до організації методичної роботи в області.
1.3.    Основними завданнями Конкурсу є:
-  виявлення та підтримка творчо працюючих освітян області;
-  активізація пошуково-дослідницької та інноваційної діяльності педагогів;
-  удосконалення фахової майстерності вчителів, стимулювання творчого самовдоско­налення;
-  популяризація, поширення перспективного педагогічного досвіду;
-  забезпечення освітян області  інформаційними, науково-методичними, довідковими матеріалами;
-  піднесення ролі вчителя в суспільстві та підвищення престижу вчительської професії;
-  допомога молодим фахівцям.

2.         Організація конкурсу
2.1.        Конкурс проводиться щороку в трьох номінаціях з предметів інваріантної та варіативної частин навчальних планів, напрямів програми виховання учнівської молоді 1-11класів.
2.2.        Номінації визначаються обласним оргкомітетом Конкурсу та затверджуються наказом директора Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації.
2.3.        Конкурс проводиться в два тури:

Тури


РІВЕНЬ
ТЕРМІНИ
I  заочний тур


Районний (міський)
з 22.04 по 17.08.2016 р.
II тур:
заочний етап
Обласний
з 18.08 по 19.09.2016 р.
очний етап
з 20.09 по 30.09.2016 р.
2.4.    Для проведення першого і другого турів на місцях утворюються оргкомітети конкурсу та журі (в кожній номінації), склад яких затверджується  наказом установи освіти відповідного рівня.
2.4.   Конкурс   проводиться   на  добровільних   засадах.   У   ньому   беруть   участь педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів  за основним місцем  роботи – незалежно від одержаної освіти, набутого фаху, віку, без обмежень стажу педагогічної роботи.
2.5.   Учасник конкурсу надає районному (міському) оргкомітету такі матеріали:
ü  заяву про бажання брати участь у Конкурсі;
ü  авторський творчий доробок.
2.6. До участі в наступному турі допускаються переможці та лауреати (не обмежено кількість учасників) попереднього туру.
2.7. Для участі  в обласному турі Конкурсу до канцелярії Вінницької академії неперервної освіти подаються такі матеріали:
ü  Лист-представлення учасника (групи) ІІ (обласного) туру Конкурсу відділу (управління/департаменту) освіти райдержадміністрації (міськради)  на бланку, за підписом начальника.  Обсяг листа до однієї друкованої сторінки.
ü  Заява учасника на імя голови оргкомітету обласного туру конкурсу.
ü  Педагогічний портрет учасника (групи) обласного  туру Конкурсу, який містить відомості про автора (авторів): прізвище, ім'я, по батькові, рік народження, повна поштова адреса та адреса навчального закладу, де працює автор, посада, яку він посідає, педагогічний стаж, досягнення автора, контактні телефони.
ü  Авторські матеріали учасника (групи) обласного  туру Конкурсу.
Підставою для реєстрації учасника (групи) обласного туру  конкурсу   є надання повного комплекту документів.
2.8. Перший етап обласного туру передбачає ознайомлення членів журі з матеріалами конкурсантів.
2.9. На другому етапі обласного туру фахове журі  за поданими конкурсантами матеріали, проводить співбесіду з кожним учасником, відповідно до складеного графіку,  визначає переможців та лауреатів конкурсу.
Співбесіда (тривалість – 15-30 хвилин) передбачає:
Дискусію за змістом творчого доробку освітянина. Кількість питань визначаються журі. Самоаналіз відеоуроку (Додаток 1).
 2.9. Переможці та лауреати Конкурсу нагороджуються дипломами та грошовими преміями відповідно до кошторису.
3. Вимоги до матеріалів, які надсилаються на Конкурс
3.1.   Матеріали конкурсу  з теми «Мій особистісно орієнтований урок» у  всіх номінаціях: суспільно-гуманітарний цикл  предметів; природничо-математичний цикл предметів; художньо-естетичний  цикл предметів передбачають:

v Систему уроків з вивчення окремої теми або розділу програми, розроблених  на основі використання  особистісно орієнтованого навчання (Додаток 2);
v  Диск із відеозаписом одного із заявлених уроків, де  використано особистісно орієнтований підхід у  навчально-виховному процесі (Додаток 3).
3.4. Матеріали надсилаються у закритому конверті, в одному екземплярі.
3.5. Матеріали надсилаються в друкованому вигляді (українською мовою, комп'ютерний набір, кегль 12, інтервал 1), обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
3.6. Матеріали, подані на Конкурс, учасникам не повертаються.
4.         Конкурсна комісія (журі)
4.1.       Для розгляду і оцінки розробок на кожному турі проведення Конкурсу створюється конкурсна комісія (журі) окремо до кожної номінації, склад якої затверджується відповідним органом за поданням науково-методичної установи.
4.2.       Персональний склад комісії (журі) в кожній із номінацій формується з фахівців відповідного профілю з числа наукових і практичних педагогічних працівників, працівників методичних служб та органів управління освітою. До складу комісії не можуть входити автори матеріалів, поданих на Конкурс. У разі подачі на Конкурс власного рукопису, член комісії має зробити про це заявку і скласти свої повноваження. Кількість членів журі не перевищує 9 чоловік.
4.3.       Організація роботи комісії (журі) покладається на її голову, заступника та відповідального секретаря, які планують проведення засідань, порядок розгляду рукописів, установлюють терміни оформлення відповідних документів, інформації, оголошень тощо.
4.4.       На підставі експертної оцінки кожного з членів комісії складається висновок про якість матеріалу.
4.5.       Остаточне рішення приймається простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, ухвальним є голос голови комісії. Засідання комісії (журі) вважається правомочним у разі участі в ньому не менше як 2/3 її складу.
4.6.       Рішення комісії (журі) оформляється протоколом, який підписують голова, а в разі відсутності його на засіданні комісії - заступник голови та відповідальний секретар.
5. Підсумки конкурсу
5.1. Оголошення переможців та лауреатів обласного туру Конкурсу проводиться урочисто (орієнтовно в кінці вересня) на щорічному обласному форумі «Окрилені творчістю», за участю переможців та лауреатів у своїх номінаціях, педагогічної громадськості, групи підтримки відділу (управління) освіти райдержадміністрації (міськради) та висвітлюється в засобах масової інформації.
5.2. Голови організаційних комітетів усіх номінацій порушують клопотання перед Науково-методичною радою Вінницької академії неперервної освіти «Про схвалення ефективних досвідів переможців та лауреатів конкурсу «Творча скарбничка»» та рекомендації атестаційним комісіям розглянути можливість присвоєння педагогічних звань: «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист»; рекомендують до друку кращі методичні доробки (за письмовою згодою автора).
Додаток 1.
Схема аналізу особистісно зорієнтованого уроку
п/п
Запитання для аналізу
Так
Ні
Частково
1.
   На уроці була забезпечена емоційна готовність учнів до навчальної діяльності.









2.
Учитель актуалізував суб’єктний досвід школярів.



3.
Учитель актуалізував опорні знання школярів .



4.
Учням пропонувався загальний перелік цілей заняття.



5.
Учні визначали в загальному переліку цілей особисто значущі.



6.
Учні формулювали індивідуальні цілі заняття.



7.
Учитель був толерантним у стосунках з учнями.



8.
На уроці переважав (потрібне підкреслити) монолог, діалог, полілог.



9.
На уроці переважали форми роботи (потрібне підкреслити): фронтальна, індивідуальна, парна, групова.



10.
Учням пропонувалися завдання (потрібне підкреслити): репродуктивні, частково-пошукові, проблемні, дослідницькі, творчі.



11.
В учнів формувалися уміння діалогічної взаємодії з текстом.



12.
Учитель був присутній на уроці як читач.



13.
Учитель на уроці був ментором, «поводирем», цікавим співрозмовником, наставником (потрібне підкреслити)



14.
Учитель постійно оцінював оригінальність суджень, правильність і раціональність шляхів розв’язку проблеми.



15.
На уроці проводився аналіз навчальної діяльності.



16.
На уроці здійснювалося оцінювання результатів навчальної діяльності.



17.
Учитель проводив з учнями рефлексію процесу навчальної діяльності (що сподобалося, що ні, про що хотілося б поговорити на наступному уроці).



18.
Учнів спонукали до осмислення змін у саморозвитку.



19.
Забезпечувалась можливість вибору домашніх завдань.



20.
Домашні завдання аналізувалися.








Додаток 2

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

Особистісно орієнтоване навчання  - така організація навчального процесу, в основі якої лежить визнання індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної людини, що вимагає забезпечення розвитку і саморозвитку особистості учня, виходячи із виявлення його індивідуального, неповторного, суб'єктивного досвіду, здібностей, інтересів, ціннісних орієнтацій, можливостей реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності, поведінці.

Метою  особистісно орієнтованої освіти є не оволодіння   знаннями, уміннями, навичками, як в авторитарному типі навчання,   а вільний розвиток особистості, яка у процесі навчання зберігає свою неповторну індивідуальність, самобутність та гармонію з довкіллям.

Головні ідеї  та цілі особистісно орієнтованого навчання: 

        розвиток пізнавальних здібностей учня, максимальне розкриття індивідуальних здібностей учня;
        перевага надається навчанню як процесу;
        навчання – суто індивідуальна діяльність кожного учня;
        під час конструювання і реалізації навчального процесу особлива увага надається виявленню суб'єктивного досвіду  учня.

Вимоги до особистісно орієнтованого уроку:

1 Використання різноманітних форм та методів;
2. Створення зацікавленості; 
3. Заохочення учнів знаходити свій спосіб виконання роботи;
4. Використання  творчих проблемно-пошукових завдань.

Основні вимоги  до розробки особистісно орієнтованого  навчання:

  навчальний матеріал має виявляти суб'єктивний досвід учня;
  викладання навчального матеріалу  спрямоване на перетворення особистого досвіду кожного учня;
  активне стимулювання учня до саморозвитку, самовираження, самостійного навчання в ході  оволодіння знаннями;
  навчальний матеріал має бути  варіативним;
  стимулювання учнів до самостійного  вибору способів опрацювання навчального матеріалу;
  контроль та оцінка -  не тільки результат, а й процес навчання.

Методи та прийоми особистісно  орієнтованого  навчання:

  створення асоціативного куща;
   технологія "Мікрофон";
  технологія "Незакінчене речення";
   робота у групах "Діалог" або "Спільний проект";
   "Відгадай слово";
   "Істинне – хибне";
    "Лови помилку";
    "Мозковий штурм";
    робота в парах;
     "Позначки";
    групова робота.
                                                                                       
  Додаток 3

Методична модель уроку в особистісно орієнтованому навчанні

I.  Етап орієнтації про місце уроку в курсі, розділі, темі.
- мотивація наступної діяльності учителем, позитивна установка на роботу;
- орієнтація учнів щодо місця заняття, яке проводиться, у цілісному навчальному курсі, розділі, темі;
- опора на особистий досвід учнів з проблеми заняття.

II. Етап цілепокладання.
•  Визначення разом з учнями особистісно важливих завдань (що може дати цей урок учневі).
III. Етап моделювання.
• Залучення учнів до діяльності через випереджувальні завдання, повідомлення, реферати, самостійні завдання;
•   Складання плану очікуваної роботи.
IV.  Етап організації виконання запланованої діяльності.
     Вибір учнями завдань і способів їх виконання;
•     Робота в групах чи індивідуально;
•    Фіксація пояснення нового матеріалу (конспект, схема, таблиця, план, тези);
•     Варіативність у виборі домашнього завдання (диференціація за рівнем складності).
Методи психолого-педагогічної підтримки діяльності школярів: заохочення, створення яскравих наочно-образних уявлень, навчально-пізнавальна гра, створення ситуації успіху, створення проблемних ситуацій, виконання творчих завдань.
V.  Контрольно - оцінювальний етап.                                        
•    Залучення учнів до контролю за ходом навчальної діяльності (парні і групові форми взаємоконтролю);
•  Надання учням можливості порівнювати отримані результати зі зразком;
•    Оцінювання.




3 комментария:

  1. Привіт, Наталочко! Вибач, що фото виставила із запізненням. Приємного перегляду!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Доброго вечора, пані Тетянко, з Різдвяними святами. Щасливої долі та прагнення творити! Спасибі за приємні позитивні світлини)

      Удалить